Enable JavaScript to visit this website.
U wilt graag stoppen met roken ?

Sluit een Pact for Life met een van uw naasten om uw kans op succes te vergroten*

*Tabakstop.be

Werk mijn stopengagement bij

5 bureau-oefeningen voor op kantoor

5 bureau-oefeningen voor op kantoor

aangeboden door Pfizer

Waarschuwing: Pfizer kan niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele ongevallen die plaatsvinden tijdens het uitvoeren van de oefeningen.

1. De zwevende stoel Zwevende stoel: Pak een stevige stoel Kruis uw benen Leg uw handen op de stoelleuningen Druk uw lichaam op Houd dit 20-­‐30 seconden vol Laat langzaam zakken Pauzeer 30 seconden, herhaal

2. Al zittende uw benen naar boven brengen Ga op uw bureaustoel zitten Recht uw rug Hef uw benen parallel met de vloer Houd 3-­‐5 seconden vol Laat uw benen zakken, maar raak de grond niet aan Breng weer omhoog en herhaal 15x

3. Schouderoefening met pak papier Pak in elke hand een stapel papier Breng uw schouders naar boven richting uw oren, en laat los (herhaal 5x) Breng uw armen omhoog en strek ze zijwaarts, houd vast en laat los (herhaal 5x) Herhaal alle oefeningen

4. Rekoefeningen voor uw kuiten Plaats uw voeten op schouderbreedte uit elkaar Recht uw rug, schouders naar achteren Ga op uw tenen staan En weer langzaam naar beneden Herhaal 15x

5. Draaistoeloefening voor uw bovenlichaam Ga in een draaistoel zitten Recht uw rug Til uw voeten van de grond Houd de zijkant van uw bureau vast Houd uw schouders parallel met uw bureau Beweeg met uw kern, niet uw armen, langzaam heen en weer Doe dit in reeksen van 2 en herhaal 12-­‐15 keer

Meer tips om met roken te stoppen vindt u op www.rookstopmethulp.be